marți, ianuarie 28

Sampon Farmec 2 in 1


Hello, people.

Samponul asta stiu ca l-am luat intr-un moment de lehamite in ceea ce priveste lumea sampoanelor, mi se pareau toate la fel (si inca mi se par, in linii mari), asa ca l-am luat pe primul la un pret modest si o cantitate mare pe care mi-au cazut ochii.

Niciodata nu m-am inteles cu sampoanele 2 in 1 (sampon + balsam), dar pot sa spun despre asta ca nu m-a deranjat deloc. Slava cerului, nu mi-a ingrasat parul gras mai mult decat alte sampoane, iar balsam eu am folosit separat in continuare, la fiecare spalare. Ciudat este ca, in ultimul timp, mi se pare ca toate sampoanele, dar toate (inclusiv cele bio) lasa firul de par cumva incarcat pe lungime, nu la radacina. Oi fi eu nebuna sau toti producatorii s-au hotarat brusc sa introduca un ingredient anume? Inainte nu mi se intampla acest lucru, unele sampoane imi uscau parul, altele il ingrasau, dar macar aveam parte de diversitate, you know?

In orice caz, e un sampon ok si atat, mi se pare o achizitie isteata daca stati mai prost cu finantele, pentru ca face acelasi lucru ca sampoanele de 2-3 ori mai scumpe, doar ca la un pret foarte decent. Ingredientele nu le-am pozat pentru posteritate, dar sunt aceleasi din majoritatea produselor de acest fel, vesnicul SLS sau SLES, dar ii acord o bila alba pentru ca nu contine silicon, caci eu nu il suport. (Deci nu de la silicon imi simt parul incarcat indiferent de ce as folosi, ca sa stiti. De la experienta horror cu Syoss, evit cu strictete orice produs care il contine.)

Pret: 10-12 lei
Cantitate: 400 ml



3 comentarii:

  1. Interesant:) poate o sa-l cumpar si eu:D
    Si eu am aceeasi problema ...parul meu o ia razna cand credeam ca totul e ok:))
    http://miss-lorrie.blogspot.ro

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Go for it, e din categoria "de ce nu?" :)

      Ștergere
  2. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I follow you right now (on bloglovin + GFC) and welcome to visit my
    blog about fashion .



    Regards,
    Katherine Unique


    RăspundeţiȘtergere

Lasa un comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...