joi, ianuarie 2

[Review:] Sampon Natura Siberica


La multi ani si bine v-am gasit in 2014!


Haideti sa incepem anul in forta cu un review al produselor mele preferate din anul care s-a incheiat: sampoanele Natura Siberica. Desi am ales pentru fotografie ultima bucata pe care o mai aveam, cel pentru "par obosit si slabit - protectie si energie", trebuie sa va spun ca ar fi putut fi oricare dintre sampoanele pe care le-am incercat pentru ca am aceeasi parere despre toate. 

Am avut vreo 3 sampoane diferite - se deosebesc in primul rand prin culoarea recipientului si prin recomandarea in limba romana aplicata de importator, singurul alt loc intr-o limba pe care o intelegem fiind lista de ingrediente conform INCI, care este bilingva (engleza/rusa). Restul inscrisurilor de pe ambalaj sunt in limba rusa. Oricat m-am straduit, nu am reusit sa surprind intreaga lista de ingrediente intr-o fotografie din cauza formei circulare a recipientului, dar le puteti gasi pentru majoritatea sampoanelor din aceasta linie pe site-ul importatorului daca dati o cautare pe Google cu denumirea din titlul postarii. E bine de stiut ca sunt produse organice/bio, cu certificari de specialitate si cu ingrediente, in masura in care este posibil, naturale. Surfactantul folosit este lauryl glucoside, unul dintre ăi mai blanzi, din cate stim deocamdata, iar parfumul se afla hăt, departe, spre finalul listei de ingrediente.

Buuun. Acestea au fost de departe cele mai blande sampoane testate de mine pana acum. Problema principala a parului meu este ingrasarea rapida. Il spal o zi da, una nu si tot nu este suficient - in ziua in care urmeaza sa il spal (asta se intampla, de regula, seara) arata ca si cum m-as fi certat rau cu apa si sapunul! Persoanele cu parul gras ma vor intelege cand spun cat le invidiez pe fetele care isi spala parul o data pe saptamana (da, exista!) si tot arata proaspat si nelipicios pana in ziua a saptea. Asadar, in ceea ce priveste problema ingrasarii parului, sampoanele Natura Siberica nu au ameliorat situatia, dar nici nu au agravat-o, ceea ce pentru mine e mai mult decat acceptabil. Frecventa spalarilor a ramas la fel pe tot parcursul folosirii, insa acest lucru nu m-a impiedicat sa ma bucur pe deplin de ele. 

Mi-au placut senzatia de par curat fara sa scartaie pe care o aveam in timpul si ulterior samponarii (curatarea agresiva a scalpului stimuleaza si mai mult secretia de sebum), mirosul discret si natural si faptul ca mi s-a parut ca s-a imbunatatit un pic aspectul firului de par. Cantitatea de produs este generoasa si, pe termen lung, devine foarte economic, as zice ca vreo 2 luni tine un sampon folosit in ritmul meu, dar imi este greu sa aproximez pentru ca am fost 2 persoane care l-au folosit, unii dintre noi cu intermitente (barbatii nu sunt consecventi... :)).

Nu cred ca samponul, in general vorbind, este un produs care poate sa imbunatateasca prea mult ceva (in speta, parul), pentru ca, pe de o parte, il clatim si, pe de alta parte, nici nu actioneaza decat o scurta perioada asupra parului. De asemenea, fiind un produs de curatare, nu are cum sa hidrateze. Singurul lucru pe care putem sa il cerem de la el este sa nu usuce/incarce parul.

In concluzie, mie se par recomandabile sampoanele Natura Siberica si, mai ales, "incercabile". De gasit, le puteti gasi acum nu numai in diverse magazine online (searchy, searchy), ci si offline in multe magazine naturiste.

Cantitate: 400 ml
Pret: 44 lei


2 comentarii:

  1. Nu stiu daca am mai auzit de Natura Siberica sau nu dar pare tentant si de incercat :)

    RăspundeţiȘtergere

Lasa un comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...