vineri, ianuarie 17

[Nails:] OPI French Quarter for Your Thoughts



Nu va era dor de un NOTD? In programul de azi, OPI French Quarter for Your Thoughts din colectia Touring America lansata in 2011. Nuanta este un gri curat, nici prea deschis, nici prea inchis si fara irizatii sau glitter. Intr-un cuvant, nesidefat. Mi se pare o nuanta ideala pentru viata de zi cu zi, teoretic si pentru birou.

Rezistenta indelungata pe unghii (3 zile absolut impecabil) se datoreaza numai si numai combinatiei de base coat si top coat despre care vorbeam aici. Altminteri, oja asta are aceeasi rezistenta jenanta pe care am intalnit-o la toate ojele OPI din colectia mea (si cred ca am in jur de 14 bucati). Repet avertismentul pe care vi l-am dat si cu alte ocazii: daca aveti de gand sa investiti in lacuri de unghii OPI, sa nu o faceti cu gandul la vreo rezistenta deosebita pe unghii. Mai degraba investiti intr-un base coat bun si un top coat asemenea (cum sunt chiar cele de la OPI), care vor salva orice oja pe care o aveti.


2 comentarii:

  1. nu am folosit niciodata o oja O.P.I.
    am auzit de ele ca-s geniale
    te pup!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Florina. Nu as spune ca sunt geniale, au doar o formula f buna care usureaza aplicarea.

      Ștergere

Lasa un comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...