marți, ianuarie 21

[Makeup Haul:] MaxFactor, L'Oreal, Essence


Astazi am primit un colet aferent unei comenzi online si am fost asa entuziasmata incat am tras poza asta nasoala si am zis sa va arat pentru ca, nu-i asa, sharing is caring.

Noua mea pasiune in materie de machiaj consta in produsele MaxFactor. Sunt descoperirea anului trecut si intentionez sa ma axez masiv pe ele in continuare intrucat mi-a placut tot ce am incercat pana acum. Asa ca am cumparat fondul de ten Lasting Performance si doua pudre - faimoasa Creme Puff in ambalaj aniversar (anul trecut s-au implinit 60 de ani de cand este in productie) si pudra bronzanta semi-sidefata Bronzing Powder. La o prima vedere, pudra bronzanta in nuanta Bronze pare mai inchisa decat am banuit eu, dar om vedea. Daca vedeti pe strada o duduie aparent arsa la solar doar in lateralul fetei, sa stiti ca eu sunt.

In trecut, am dat mari rateuri cu produsele L'Oreal, dar m-am hotarat sa incerc o baza de machiaj sau un primer pentru fdt, cum vreti sa-i spuneti, iar asta era singurul produs promitator la momentul respectiv. Nu am gasit deloc informatii despre acest Make-Up Primer Studio Secrets, ci doar despre produsul omonim in ambalaj tip borcanel, despre care nu am citit nimic de bine, asa ca sper sa nu fie acelasi lucru in ambalaje diferite.

Dupa experienta dezamagitoare cu lacurile de unghii Essence, am tot ocolit acest brand, in ciuda promovarii intense de care se bucura pe blogurile de beauty, dar am citit atatea pareri bune despre produsele de machiaj incat m-am hotarat sa incerc pudra bronzanta mata, mai ales ca e printre foarte putinele produse de acest fel fara [mother freaking] sclipici. Mie pentru zi mi se pare sinistru si exagerat sa porti pudra bronzanta sidefata. Pentru seara o voi folosi pe cea de la MaxFactor, pe care am luat-o special in acest scop.

Tot de la Essence am mai luat liner-ul negru pentru ochi 2 in 1. Este tip carioca si are 2 capete - unul pentru trasarea unei linii subtiri si celalalt pentru o linie groasa. Interesant.

Ramane sa revin cu impresii dupa ce le fac rodajul, my dear makeup freaks!


4 comentarii:

  1. Si eu am avut tusul cu doua capete de la essence si mi-a placut :) sa le folosesti cu multa placere :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macy, ce ma bucur sa aud ca e ok! Mersic :)

      Ștergere

Lasa un comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...