duminică, decembrie 8

Sampon Retetele Bunicii Agafia cu proteine de ou si de grau


Peeps,

V-am promis ca voi continua saga cosmeticelor rusesti si iata ca ma tin de cuvant.

Aveam asteptari destul de mari de la samponul asta din gama "Retetele bunicii Agafia", dar nu a fost sa fie. Este prezentat ca fiind adresat tuturor tipurilor de par, dar mie mi s-a parut un cosmar pentru parul gras. Nu stiu exact carui fapt se datoreaza, dar parul devine imbacsit chiar din timpul spalarii, lucru pe care nu l-am mai intalnit pana acum (cu exceptia mastii Syoss). Are o textura mai grosuta si e foarte, foarte greu de clatit din par; de balsam nici nu poate fi vorba in aceeasi propozitie.

Initial, am vrut totusi sa ii dau o sansa - doua - trei, dar m-am lamurit ca din cauza lui ajunsesem sa fiu nevoita sa imi spal parul zilnic ca sa nu mi se lipeasca de cap. In mod normal, il spal la doua zile. Stresant, dar persoanele cu parul gras ma vor intelege cu siguranta. Barbatul din dotare, inzestrat de natura cu un par normal spre uscat, a avut aceeasi impresie in urma folosirii: prea imbacsit, prea ingrasator.

In concluzie, nu as recomanda samponul asta in niciun caz cuiva care are parul gras sau normal, poate doar in cazul unui par foarte uscat (la radacina!) sa dea rezultate interesante.

Iata ingredientele:



Puteti observa ca este pe baza de MLS (magnesium laureth sulfate) in locul clasicului surfactant SLS/SLES din sampoanele si gelurile de dus coventionale. In teorie, MLS ar trebui sa fie un surfactant mai bland, dedicat scalpului sensibil, dar ma indoiesc ca asa stau lucrurile, din moment ce mi-a sporit secretia de sebum; sau poate ca imbacseala se datoreaza unui alt ingredient.

Estetic vorbind, are un miros discret si placut (parfumul este in cantitate neglijabila in compozitie), iar recipientul este de-a dreptul adorabil.

Pretul a fost foarte bun pentru o cantitate generoasa, de aceea m-am entusiasmat sa il cumpar, dar ar fi trebuit sa raman la gama Natura Siberica daca nu as fi fost o femeie tipica ce vrea sa incerce mereu ceva nou. De ce suntem noi vesnic nemultumite, doamnelor?

Pret: 14 lei
Cantitate: 350 ml


2 comentarii:

  1. Si eu am patit la fel cu sampoanele rusesti in afara de Natura Siberica, din care n-am incercat. A trebuit sa umblu aiurea, naclaita, ca sa-mi restabilesc echilibrul si sa ajung sa ma spal mai rar. Sint foarte dificila la sampoane si am tot cautat unele care sa imi permita sa circul cu parul lucios si volumizat mai mult de jumatate de zi. Pina acum sint multumita de cele daneze Urtekram (de la ki-life), de Papoutsanis Olivia, si de Gerovital cu 5 plante.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uf, daca nu ar fi atat de scumpe pentru cantitatea oferita si ingredientele relativ banale, ar fi incercat si eu Urtekram de mult timp. De celelalte doua nu stiam, ia sa investighez.

      Ștergere

Lasa un comentariu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...